úterý 7. dubna 2015

INTERBEAUTY PRAGUE|Spring 2015

Tak jak jste si užili Velikonoce? Taky kolem vás bylo tolik jídla? A sněhu? :D Mimochodem, v postraním panelu se objevila nová ikonka s twitterem. Rozhodla jsem se, že tam po několika měsících (ne - li letech) začnu zase přispívat. !SLEDUJTE ZDE!
 Dnes bych vás chtěla upozornit na jednu blížící se akci (UŽ TENTO VÍKEND!!). Jedná se o Interbeauty Prague. Jde o veletrh, kde se sejde velká spousta kosmetických značek. Najdete tam vše, co se týče nehtů (laky, pilníky, gely, samolepky, různé "tečkovače"...), vlasových příčesků, paruk, dekorativní kosmetiky a spoustu dalších věcí. Pokud jste laková maniačka, je to přesně pro vás! Seženete tam například 5 laků za 100 Kč (doufám, že stánek s touto akcí tam bude i letos)! Připravila jsem pro vás všechny laky, co tam odsud mám. Musím říct, že moc nevysychají (ty co používám často ano :(). Většinu z těchto mám už zhruba 2 roky. Bohužel se tam musí platit celkem vysoký vstup (myslím okolo 150 Kč), ale určitě to stojí za to, pokud si chcete něco koupit. Jak tak koukám na ty fotky, je nějak moc vidět, že mi to lakování nešlo, proto je časem vyměním za dobře nalakované, pro nutnost publikování jsem to takhle nechala, tak se omlouvám :) Jaký lak se vám líbí nejvíc? :)

Luci












Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)