pátek 3. dubna 2015

EASTER RECIPE: Porková pomazánka

Když jsem si v půlce března zakládala tenhle blog, nevěřila jsem, že se od těch minulých bude něčím lišit. A přeci jen to je změna! Za ten necelý měsíc má blog přes 450 shlédnutí, na outfitový článek kliklo neuvěřitelných 100 lidí, přibyly 3 komentáře a Cheershion začali sledovat dva odběratele. Chtěla bych vám všem hrozně moc poděkovat, zvláště za milé komentáře a mým dvěma odběratelům, které tu oficiálně vítám :) Asi jste si všimli, že jsem zase trochu změnila vzhled, potřebuju najít něco, s čím opravdu vydržím,takže teď několik měsíců budu asi ještě hledat. Teď už ale k dnešnímu článku! Když za pár dní budou ty Velikonoce, tak jsem si pro vás připravila takový svěží, zelený a hlavně chutný recept, který můžete vyzkoušet. Máme ho od jedné známé. Podívejte se, co pro to musíte udělat :)



Ingredience:
1/2 - 1 kyselé jablko
cca 60g pórku
120g lučiny (1 krabička)
1 - 2 lžíce bílého jogurtu
špetka soli


Oloupejte a nakrájejte jablko a pórek na malé kousíčky, poté přidejte celou krabičku lučiny a 1 lžíci bílého jogurtu. Nakonec trochu přisolte (když jsem dělala pomazánku pro tyhle fotky, tak jsem jí přesolila, tak neudělejte stejnou chybu a opravdu opatrně :D). Vše pořádně smíchejte. Můžete přidat ještě trochu jogurtu nebo jablka, záleží už jen na vaší chuti. A máte hotovo!
Chtěli byste recept i na tu druhou pomazánku, kterou vidíte na housce? :) Pokud vyzkoušíte, piště, jestli se vám povedla a jestli vám chutnala :) Krásné Velikonoce!
Luci

4 komentáře :

  1. Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Jak to chutnalo ? :) A děkuju za komentář :))

      Vymazat
  2. Vypadá dobře, určitě jí někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus :) Myslím, že je to zatím nejlepší pomazánka, co jsem kdy jedla, hned nám doma zmizí! :D :) Děkuju za komentář :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)