úterý 31. března 2015

MARCH FAVOURITES 2015

Tento týden jsem si pro vás připravila mé oblíbené kousky za březen. Musím říct, že vybírání věcí bylo těžké, protože jsem si nemohla vybavit, co jsem tenhle měsíc nosila asi nejvíc, nakonec jsem vybrala tohle. Pořadí věcí je náhodné, takže to, že je svetr první, neznamená, že je to nejoblíbenější kousek. A ještě vám musím říct, že včera jsem potkala Domču a asi dvě hoďky po ní Pavlínu :D Byl nějakej úspěšnej den. A čekala jsem do třetice všeho dobrého a nic :/ Teď už se ale podívejte na mé oblííbené kousky za letošní březen :)

Svetr: MANGO
Tenhle svetr jsem koupila v povánočních slevách se slevou kolem 60%. Nikdy jsem z Manga nic neměla a proto mě překvapilo, jak malé jsou tam svetry. Mám XL, i když mé číslo triček a svetrů je většinou M (pokaždé je to jiné, znáte to...). Nicméně musím říct, že jsem klidně mohla vzít L, protože se trochu vytáhl a o číslo menší by možná vypadal líp.  




 


Květina:
Byli jsme v Bauhausu nakupovat zeminu a nějaké kytky za okno a já jsem jima úplně posedlá. V pokojíčku mám spooooustu kytek a tahle se mi zalíbila a přišla mi zajímavá. Samozřejmě bonsai je nejvysněnější rostlina, ale ještě jsem se neodvážila ji koupit. Za pololetní vysvědčení jsem dostala květináče (mohli jste vidět na mém instagramu TADYTADY), které jsou z Hornbachu.





Kosmetická taštička: SNOW QUEEN by PUPA
Tuhle taštičku v Česku bohužel nekoupíte. Pupa je rozšířená značka na Slovensku (oni zas nemají Sephoru..hah..:D) Původně ji dostala máma, spolu se sprchovým gelem a tělovým mlékem, myslím. Ona ale nikam necestuje, tudíž taštičku neužije a upřímně, myslím, že se k ní ani moc nehodí :D Je to spíš pro mladistvé. Proto mi ji dala. Využiju jí a jsem z ní nadšená!






Rtěnka od RIMMEL LONDON:LASTING FINISH BY KATE 01
Konečně mám svou vysněnou rtěnku - červenou. Chtěla jsem sice trochu více vínovou (k šatům), ale v obchodě se zdála trochu jiná. Když jsem pak přišla domu, ukázalo se, že je dost červená. Minulý týden jsem se líčila na outfit ZDE a spadla mi na zem, takže můžete vidět, jak je zničená :( Často ji míchám i s jinými odstíny.




PRAKTICA
V minulém článku jsem vám napsala, že mi děda věnoval Prakticu. Myslím, že spousta z vás nevěděla, co to je. Já bych třeba taky nevěděla. Je to tenhle, už pěknou řádku let, starý foťák. V květnu pojedu do Paříže a do Anglie, tak zkouším, jak se s ním fotí, abych si tam odsud odvezla pěkné fotky. Určitě vám sem potom nějaké dám, ale to až za několik měsíců :)




Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)