pondělí 28. prosince 2015

VÁNOČNÍ PROCHÁZKA

Pamatuji si, že minulý rok napadl sníh den po Vánocích. Letos jsme se bohužel ani toho nedočkali. Za to bylo celé svátky krásně!



6 komentářů :

  1. Krásné fotky. :)
    Je celkem vtipné číst nadpis a potom kouknout na fotky. Člověk by si řek, že je jaro. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Přijde mi to docela smutné, i když mám jaro ráda :(

      Vymazat
  2. Ta poslední fotka je vážně perfektní:-) škoda, že není sníh. Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou, jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky mě to mrzí... Taky jsem se stala čtenářkou, tvůj blog mě zaujal a těším se na další příspěvky! :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)