čtvrtek 24. prosince 2015

VÁNOČNÍ LÍČENÍ (Too faced)


Konečně máme Štědrý den! Vánoce se mi pojí najčastěji se zlatou a červenou, proto se letos nalíčím v duchu těchti barev. Mám od kamarádky půjčené tyhle dokonalé Natural eyes od Too faced (škoda, že nejsou moje). 
Začala jsem makeupe Affinitone od Maybelline, poté jsem použila pudr Fit me! také od Maybelline a bronzer od Rimmel London. Přichází čas na primer pod oční stíny ze Sephory.
 Na bázi jsem začla nanášet stín Heaven. Poté jsem do záhybů a postupně i na část očního víčka nanesla Honey Pot. Nakonec jsem pouze do záhybu opatrně přidala Chocolate Martini. Natočila jsem si řasy a použila řasenku od Yves Rocher. Rty jsem nakonec nechala přírodní a nic jsem na ně nenanášela.
Přeji Vám všem krásné Vánoce a svátky!
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)