pátek 10. dubna 2015

HOW TO GET INSPIRED

Dnes pro vás mám fitness článek. Ano, i tímto tématem se tu budeme zabývat. Ať už jste začali cvičit nebo ne, je dobré nechat se inspirovat a potom to správně využít. Když jsem jednou o prázdninách běžela a už jsem nemohla, představila jsem si tu vysněnou postavu z mnoha obrázků, které jsem měla v hlavě. Proto na ty obrázky nekoukejte jen tak bezmyšlenkově, ale najděte si nějaký svůj oblíbený, který ve vás vzbuzuje nejvíce emocí. Tím myslím, který  nejvíce ukazuje to, co chcete, jakou fotku byste chtěli mít i jednou vy. Z několika obrázků si můžete udělat svoji vlastní koláž a dát ji do rámečku a pověsit. Jednu na téma fitness a druhou na food. Dám vám sem pár stránek, které na mě nejvíce působí. Doufám, že vás článek nakopne si zacvičit, už pro vás mám připravené pokračování na toto téma, těšíte se? :)




Tahle holka má neuvěřitelnej Tumblr. Je to taková ta ideální stránka pro inspiraci a nabuzení (když jsem na Tumblru nějakou hledala, vyhledávalo mi to samé kulturistky a tak :D). Neustále jí něco srdíčkuju nebo rebloguju. Na obrázku můžete vidět ji samotnou. Patří jí můj obdiv. Ale to všem, kteří takto dokázali zhubnout. Zkrátka její stránku miluju a mohla bych ji prohlížet pořád a pořád dokola. Má taky instagram a youtube kanál (na kterém dává samé dobré rady), tak se na ni mrkněte :)


FEMALE FITNESS INSPIRATION
Další jedna z dobrých stránek, kde najdete jak jídlo tak různé oblečení a cviky. Podívejte se zkrátka sami. :)

KAYLA ITSINES
Možná ji neznáte možná jo. Tahle holka navrhla "Bikiny body guide", má skvělý břicho a nejroztomilejší psy na světě. Na Instagramu sdílí přeměny dívek, které cvičí podle jejího plánu, což je docela dost nabuzující. Plán si můžete koupit na její stránce.


DIY INSPIRACE
Jak už jsem psala v úvodním odstavečku, můžete si vytvořit svojí vlastní inspiraci a motivaci. Nejenže vás to k něčemu donutí, ale taky si tím vyzdobíte pokojíček. Obrázky jsem sehnala na těchto stránkách tumblr , We heart it - jídlo a We heart it - fitness.







Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)