pondělí 3. dubna 2017

NIKE MIKINA


Vítám vás tento krásný jarní den! Nemůžu uvěřit, že už je to konečně zase tady. Teplé dny plné sluníčka, světlo ještě v půl 8 večer a pomalu mě také začínají budit oranžové paprsky východu slunce. Jsem člověk, který k životu potřebuje co nejvíce denního světla a který je nešťastný, když někde musí sedět s rozsvícenou lampičkou. Takže na tyhle dny jsem čekala jako na smilování :D

Jeden z prvních dnů jsme s Žanet vyrazily na Letnou. Byla to procházka jako každá jiná. Plná holčičích řečí, pomluv a řešení zbytečností... Ale byly jsme o pár kilo lehčí. Nechaly jsme doma zimní bundy a zkusily to jenom v mikinách. Já jsem si vzala tuhle, kterou mi Ž. našla ve Fashion Areně. Sháněla jsem nějakou "levnější" najkovou mikinu, takže Štěrboholy byly první místo, kam jsem se vydala, a vyplatilo se. Zepředu je tmavě modrá a na prsou (pod mými vlasy) se skrývá malý černý Nike znáček s nápisem. Záda a část rukávů jsou černé a zvláštně vymodelované. Je příjemná, teplá a člověk se do ní může zachumlat jako do peřinky. Pod mikinu jsem si vzala košili z American Eagel, kterou jsme kdysi dávno sehnaly v sekáči s mojí maminkou. A protože jsem se bála, že mi bude zima, tak jsem si chtěla zajistit teplo alespoň na hlavě :D Tak jsem si konečně vzala tuhle černou, mou babičkou pletenou, čepici. Od té doby, co ji dodělala nebyla příležitost, a přes měsíc se mi tady válela, tak jsem ji konečně využila.

Užívejte si jara, jak jen to jde, protože to všechno letí strašně rychle a tímhle tempem tu za chvíli máme obrovský, pro normální život nesnesitelný vedra. Koukejte se kolem sebe, na to, jak se příroda probouzí, a kvete a uvědomujte si, proč jste šťastní a váš život stojí za to 
(i jedno malé positivum vám může zlepšit den). 
Mějte se krásně!

INSTAGRAM         FACEBOOK        TWITTER        TUMBLR

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)