pátek 17. března 2017

2. rok


Onen významný den je opět tady! Už podruhé. Do teď si pamatuju, jak jsem seděla ve škole na hodině informatiky, celá unuděná. Přišla jsem s tím, že si zase založím blog (měla jsem jich předtím už několik) a pilně jsem vymýšlela název. Zhruba po hodině jsem byla zaregistrovaná a měla vše připravené k psaní. To jsem ještě nevěděla, že mi to tentokrát vydrží dva roky.

Asi jste si všimli, že v posledních měsících nejsem příliš aktivní. Vypadá to, jako bych na blog zapomněla. Opak je ale pravdou. Vymýšlím nové články, se kterými budu opravdu spokojená, na které budu pyšná. Snažím se zdokonalovat, co se týče focení, a v tichosti se připravuju na pomaturitní období, až na vás vybalim všechno, co jsem se naučila, protože budu mít mnohem více času na věci, které mě baví. To ale neznamená, že po tomhle článku budu zas neaktivní a ozvu se až v červnu. Během tohoto týdne jsem byla produktivní a připravila jsem si několik článků, které budu postupně zveřejňovat. Tak doufám, že to se mnou do toho léta nějak vydržíte a pak už to snad půjde jedna báseň :)

INSTAGRAM         FACEBOOK        TWITTER        TUMBLR

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)