čtvrtek 23. června 2016

VYPOTŘEBOVÁNO #2

Dnes je venku krásný den, a já ležím v posteli s bolavým tělem. Nějak mi ty tepla nedělají dobře. Co je na to ale pozitivního? Konečně jsem vzala do ruky foťák a zdokumentovala pro vás produkty, které jsem od posledního "vypotřebováno" vypoužívala. Nevím, jestli je to opravdu všechno, protože minulý díl byl před opravdu dlouhou dobou (vlastně to bude za tři dny rok) a mně se zdá, že toho zas tolik není (pochybuju, že jsem za rok vypoužívala pouze jeden šampon na vlasy :D ) Nicméně něco se mi tu nakupilo a já jsem to rozdělila do tří různých kategorií: péče o vlasy, do sprchy a péče o obličej.

PÉČE O VLASY:
Pokud blog čtete už delší dobu, nic vás v této kategorii nepřekvapí. Můj dávný článek haircare je totiž právě o těchto produktech. 
Šampon a kondicionér od Dove jsou na roztřepené konečky. Žádnou velkou změnu jsem neviděla, ale rozhodně to vlasům neuškodilo. 
Olejíček je pro mě nutností, protože mám kudrnaté, takže i suché konce. Svou funkci plní skvěle. Když ho přestanu používat, během 14 dnů mi přijdou vlasy hrubší. 
A tento pocit mám i ohledně obnovující vlasové masky od Toni&guy. Vždy, když ji ze své vlasové rutiny vyřadím na delší dobu, vlasy se mi zdají hrubší a sušší. A protože tato maska  není zrovna nejlevnější záležitost, používala jsem ji vždy každé druhé mytí vlasů.

DO SPRCHY:
Produkty od značky Yves Rocher jsem nikdy nepoužívala. Minulý rok jsem se o této společnosti bavila s kamarádkou a ona mi líčila, jak se zaregistrovala do členského klubu a jak dostala spoustu slevenek a produktů zdarma. Potom mi od nich dala pár dárečků a já konečně v létě šla a také jsem se k nim přidala. Chodí mi spoustu slevenek (každý měsíc) a nákupy jsou opravdu výhodné! Vždy, když tam s mamkou (moje peněženka :D) přijdeme, máme naplánované třeba jen dvě věci, ale nechtějte vědět, jak naše nákupy končí. Odcházíme s plnou taškou, ale také s nějakými produkty zadarmo. Jednou z prvních věcí, které jsem od Yves Rocher vyzkoušela, je tento malinový peeling. Když mi došel, bežela jsem hned pro druhý, ostružinový. Peeling je to díky zrníčkům, které obsahuje. A kdybyste cítili tu vůni! Teď si dělám zálusk na nějaký sprchový gel.
Mou druhou oblíbenou věcí do sprchy je tělové mléko od Nivea. Pamatuju si, jak to byla novinka, všude byly reklamy, a já to mléko už nemohla vidět. Potom se to trochu uklidnilo a já si řekla, proč ho vlastně nezkusit. Je velice příjemné. Ve vodě se tím potřete, opláchnete, vyjdete z vany a cítíte krásně hydratovanou pokožku.

PÉČE O OBLIČEJ:
Teprve tuto zimu jsem si ustanovila nějakou pořádnou skincare routine. A skvělou součástí byl krém od Neutrogeny. Bohužel mi v půlce zimy došel, a protože také není zrovna nejlevnější, čekala jsem jestli ho někde nezlevní a nezlevnili. (Já vím, na produkty Kiehl's nebo clinique cenově nemá). Můj obličej přes zimu opravdu trpí, takže potřebuje pořádně hydratovat, ale zase když to přeženu, tak na tom není také úplně nejlíp. Proto jsem stále hledala nějakou zlatou střední cestu a v tom byl tenhle krém nejlepší - je bez oleje, a přesto hydratuje.
Další věcí, kterou jsem dopoužívala je peeling od Clean&clear. Když obličejový peeling používám každý den,není to pro mě úplně ideální. Vždy se mi naopak nějaké nedokonalosti vytvoří. Proto jsem ho na rozvrhu měla jednou za 14 dní až měsíc, aby se pokožka krásně vyčistila. 
Předposlední věcí, o které vám dnes napíšu je micelární voda od Yves Rocher. Snažila jsem se jí používat každé ráno a každý večer. Obličej zbavila různých nečistot, které se mi na obličeji za den nakupily, a pokud jsem měla lehký makeup, tak ho i krásně odlíčila. Jediné mínus je, že voda zanechává obličej takový ulepený, ale na to se dá zvyknout :) 
Tak a poslední věcí je dvoufázový odličovač od Yves Rocher. Do - ko - na - lost. Pokud nosíte linky a stojíte u zrcadla půl hodiny, než z obličeje dostanete poslední černé šmouhy, tohle je pro vás! Nanesete na kosmetický tampon a třete o víčko, dokud si nemyslíte, že to stačí. Možná máte pocit, že si to na oku akorát rozmazáváte a přiděláváte si práci, ale ne. Když tampon odendáte, budete mít víčko jen s malými zbytky řasenky. Bohužel vám nepovím, jaký vztah má s voděodolnými produkty, protože žádné  nemám, ale jinak můžu jedině doporučit.

Ze všeho nejradši jsem z těchto produktů používala krém na obličej od Neutrogeny. Jaký je váš nejoblíbenější produkt, který jste nedávno vypotřebovali a plánujete, že si ho koupíte znovu? :)
 Krásný den, Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)