pátek 17. dubna 2015

HAIRCARE

Ahoj! Asi jste si ještě nestihli všimnout, jaké jsou mé vlasy. Jsou dost kudrnaté, tydíž i suché. Je těžké je zkrotit a pomalu nevím, co s nimi, proto je pro mě nejjednodušší udělat drdol a jít. V tomto článku se dozvíte, jak je udržuji před naprostým vyschnutím.


OLEJ
Pomáhají mi různé olejíčky. Ale opravdu oleje, NE takové ty přípravky, ve kterých je i voda a vy s tím máte zatřepat a použít. Už několik let požívám "Denní elixír s oleji" od GLISS KUR a teď nově "Absolute Oil, Daily Care" od SYOSS. Kdybych měla tyto dva oleje porovnat, Syoss vám na jeden "push" (:D) dá větší množství. Nevím jestli je to plus, nebo mínus, ale pokud máte málo vlasů, tak to asi budete vnímat jako mínus. Pokud chcete cestovat, doporučuji ten od Gliss Kur, protože Syoss mi pokaždá  vytekl (myslím, že ho je víc v mé tašce než na mé hlavě).


MASKA
Kvůli suchosti také používám "Obnovující masku na vlasy" od TONI&GUY. Tento přípravek nepoužívám při každím mytí, protože není přeci jen nejlevnější a je mi toho líto :D Proto ji nakupujeme vždy ve slevě :) Pokud si s touto maskou umyjete vlasy, cítíte, že jsou hebčí. Když jsem ji měla poprvé, používala jsem ji pravidelně místo kondicionéru, a když jsem s tím přestala, cítila jsem vlasy sušší .



ŠAMPON
Dlouhou dobu jsem používala šampon od DOVE (protože jsem kdysi viděla ve videu jak ho používá Zoella :D) První balení jsem měla na poničené konečky (zelený design), podruhé mi máma koupila "intensive repair" (modrý design) K tomu mám samozřejmě i příslušný kondicionér.Pokud mám posoudit, který z nich je lepší, osobně bych si znovu koupila tem na poničené konečky. Přišlo mi, že "intensive repair" mi ty vlasy spíše trochu vysušoval.



HŘEBEN
Vlasy češu TANGLE TEEZERem. Pokud máte hodně vlasů, chce to česat na vrstvy. A po každém použití rozhodně vlasy vyhoďte. Přijde mi, že na hřebenu není vidět, že ho mám už dlouho a je stále čistý a nerozbitý (woow :D) Skvěle padne do ruky i na hlavu. Pokud máte v domácnosti kluka, zkuste ho tím drbat, bude vás milovat :D Nedávno jsem si koupila tento dřevěný hřeben od EBELINu, protože jsem se dozvěděla, že je na vlasy šetrnější. Opak mi přijde pravdou... Mně se ve vlasech hodně zadrhává a opravdu mě z toho bolí kořínky.



JAK TYTO PŘÍPRAVKY APLIKUJI?
-Nejprve si umeju vlasy (NE moc horkou vodou): 2ךampon (ke kořínkům), kondicionér (na konečky) a masku (spíše ke konečkům, nechám pár minut působit.)
-Poté vlasy vyždímu a udělám "turban" s ručníkem, vlasy takto nechám zhruba 15 minut.
-Sundám ručník a rozčešu.
-Na ruku si dám trochu oleje (gliss kur - 1 pump×Syoss - necelý 1 pump) a vetřu na týlu do kořínků. Olej postupně rozšířím do vlasů nad uši (to jsou partie, kde mám krátké vlasy) 
-Poté vezmu větší množství oleje, které vetřu do konečků a zbytky tak různě po hlavě (např. do ofiny)
-Vlasy ještě trochu "rozčepejřim" a snažím se udělat objem :D 
-Jelikož mám krátkou ofinu (patku), tak ji jednoduše nějak přispokuju
-Nechám uschnout a je to :)  

Doufám, že jste vše pochopili, kdyžtak se nebojte na cokoliv zeptat :)
Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)