středa 2. března 2016

WHAT I EAT IN A DAY #2


Dneska opět přicházím s novým článkem! A budeme se bavit o jídle ♥ Protože mám prázdniny a s tím také čas vařit a vše fotit, tak jsem připravila podrobný fotodeníček všech jídel, co jsem dnes spořádala (ty dva hořké Lindt bonbóny jako dezert po večeři jsem raději nefotila). Pokud nic nejíte, tak si raději vezmětě něco k ruce, ale jestli ještě není Váš čas na jídlo, tak si přineste alespoň vodu, abyste zahnali chuť (protože dnešek se mi, myslím si, povedl!).


SNÍDANI si dělám skoro každé ráno stejnou - ovesnou kaši! Pokud nevíte, jak na ni, můžete se podívat na článek, který jsem o ní psala ZDE (a brzy vyjde recept konkrétně na tuhle dobrotu!).
ovesné  vločky, mléko, přesnídávka, chia semínka, ovoce - banán, hroznové víno, borůvky


SVAČINA je ve škole obvykle dvouchodá, protože snídám v půl sedmé a dopoledne mám obrovský hlad. Tenhle týden jsou ale prázdniny, takže mám pouze jeden chod :( Udělala jsem si ovocné smoothie s vodou z kokosu. Tu jsem chutnala v létě na zmrzlinovém festivalu přímo čerstvou z kokosu a zjistila jsem, že to můj šálek kávy není. Ale v tomhle není cítit a je to lepší, než smoothie ředit mlékem! :)
banán, 1/2 hrušky, 1/2 nektarinky, pár borůvek,cca 150 ml kokosové vody


OBĚD si ve volných dnech velmi užívám, protože je krásně ohřátý a můžu si dát téměř cokoliv. To dnes trochu porušuju. Dala jsem si totiž hromadu rukoly s kuskusem, avokádem a různými semínky.
rukola, kuskus, 1/2 avokáda, citron, ocet balsamico, semínka


SVAČINA odpoledne je většinou slaná. A jinak tomu není ani dnes. V poslední době se snažím nejíst obyčejné pečivo, ale tyto žitné chleby a k tomu hodně zeleninky.
žitný chléb, Gervais original, šunka, okurka



VEČEŘE jsou takové různorodé. Občas si dáme jenom namazané pečivo, ale v těch lepších dnech, kdy má někdo čas vařit, si dopřáváme mňamky. Dnes jsem kuchtila já a byl to losos s bramborem/kaší a grilovanou zeleninou. 
losos, mrkev, cuketa, žampiony, brambory

A před každým jídlem samozřejmě nezapomínám pít čistou vodu! Jak vypadá Váš typický den co se týče jídla? :) Jakou část máte nejraději? Já se musím přiznat, že miluju snídaně a už si ráno neumím představit, že bych jedla něco jiného než ovoce.
Zas někdy příště, Vaše Luci :)

6 komentářů :

  1. Pane bože! Proč zrovna teď tu jsou všude články o jídle?!:-D Ležím v posteli na intru a nemám tady ani malinkatý kus žvance!:-( Jinak naprosto skvělý!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Když mám hlad a žádný jídlo okolo, tak piju! :D vím, není to zrovna uspokojující, ale lepší než nic :D :) (Jinak chápu tvůj pocit - když v noci projíždím Pinterest a tam všude jídlo :D )

      Vymazat
  2. To vypadá super, mám z toho hlad a to jsem před chvílí jedla :D Moc hezké fotky :)
    www.meadelaida.blogpsot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se za včerejškem ohlídnu, tak mám z těch fotek taky hlad :D Děkuju :)

      Vymazat
  3. Tvé recepty mi vzaly dech! Jsi bomba a jsi jediná blogerka, která má "všestranný" blog.

    S pozdravem: http://modniblogcz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc si vážím tvého komentáře, úplně mi zlepšil den! :) ♥

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)