čtvrtek 3. března 2016

Healthy tips #1| ZAČÁTKY JSOU TĚŽKÉ

Asi si říkáte, proč jsem dlouho nepsala a najednou taková smršť článků... Hodně jsem se soutředila na sebe (učení, cvičení) a jsem na počátku všech možných změn. Jedna z nich - ta, o které budu dnes psát - je mé tělo. Od ledna se opravdu intenzivně snažím o změnu, ale není to tak jednoduché i přes to, že tentokrát mám snad nejvíce motivace, co jsem kdy měla. Ale jedno se změnilo a jsem za to ráda. Pravidelně chodím na TRX a pilates (přemýšlím, že přidám ještě BOSU). A musím říct, že cvičit s ostatními ve skupině mě popohání kupředu, zatímco cvičitelka mě uklidňuje, že se nemusím tak zatěžovat, že jsem teprve začátečník :D

Dnes bych Vás chtěla namotivovat k tomu, abyste také udělali nějakou zásadní změnu, pokud toužíte žít zdravě a mít tělo bohyň, které neustále vídáme na různých sociálních sítích.

1. Běžte do nějakého centra na skupinové cvičení! Jak už jsem psala, chodím na TRX a na pilates. Před pár dny jsem vyzkoušela slavný BOSU půlmíč a musím Vám říct, že je to skvělé! Můžete ho využít jak ke cardiu, tak i k posilování. Přemýšlím, že ho také zařadím do svého režimu.

2. Využijte toho, co Vám nabízí Vaše okolí! U nás například probíhá cvičení pro obyvatele zdarma. Takže pokud se Vám nechce utrácet za posilovnu, zapátrejte, co se u Vás děje, je to skvělá příležitost!

3. Kupte si oblečení, ve kterém se budete cítit dobře! Spoustu lidí říká, že je jedno v čem cvičíte, protože hlavní je, že cvičíte. Ale pokud se u toho necítíte dobře, aktivita se Vám zhnusí. Proto klidně utraťte pár tisíc za to nejlepší oblečení a obuv. Budete potom více motivováni, že nemůže přestat se cvičením, když jste si nakoupili tak draze :)

4. Stáhněte si mobilní aplikace.
Nike running je už tak profláklej, že ho snad ani nemusím zmiňovat. Pro ty, kteří s ním nemají žádné zkušenosti - tato aplikace Vám měří, kolik kilometrů jste uběhli a za jak dlouho. Pokud Vám funguje GPS, umí zobrazit krásnou mapičku a iPhone lidé mohou sdílet i fotky, které možná občas vídáte na sociálních sítích :)
Dnes jsem našla další aplikaci od Nike a to Nike training. Obsahuje nejrůznější druhy cvičení od cardia po posilování. Je možnost navolení, zda jste začátečníci, pokročilí, nebo "experti". Potom si vyberete nějaký kruháč nebo sestavu cviků, to si stáhnete a můžete jít na to! Ani v Trainingu nechybí možnost fotky a tentokrát i pro Androidy!
A do třetice všeho dobré - ráda používám Tabata HIIT timer. Nastavíte si, jak dlouho chcete cvičit a jak dlouho chcete mít pauzu. Je to skvělé, pokud střídáte běh s chůzí, nebo necvičíte na počet ale na čas :)
Pokud nemáte data, nemusíte se bát. Ani u jedné aplikace nemusíte mít zapnutý internet, když zrovna cvičíte.
A pokud budete mít cestu do hostivařské Fashion Areny, nezapomeňte zajít do Nike, protože tam mají tyhle skvělé boty za super cenu! :) Není to žádná reklama, jen jsem z nich opravdu nadšená!!!! :D :) Doufám, že jsem Vám nějak pomohla a namotivovala Vás. Všem, co hudnete džím palce a přeju příjemné cvičení! A můžete mi napsat, jaký druh cvičení máte nejraději vy.
Snad zas velmi brzy, Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)