neděle 13. března 2016

Fitness diary #1|VŠICHNI JSME JEN LIDÉ


Dnes zařazuji na blog naprosto novou formu článku. Pokud pravidelně zavítáváte na tyto stránky, víte, že jsem teď chvíli neměla foťák (a v blízké době ho zas bohužel nebudu vlastnit :( ). A aby to tu neleželo úplně ladem, rozhodla jsem se zařadit tento pravidelný nedělní článek, který bude vždy shrnovat celý můj týden a pokaždé se zaměřím na jiné téma. Doufám, že se Vám tento "projekt" bude líbit a bavit Vás číst moje příběhy. :) A abych nezapomněla - moc Vám děkuju za Vaše krásné komenty a vítám nové čtenáře! :) Teď už dnešní fitness diary.

V pondělí mám školu až od deseti, takže většinou cvičím. Naplánovala jsem si, že půjdu běhat, ale než jsem se vykopala z postele, bylo už pozdě a než bych se připravila, oblékla a vyšla, tak bych hned zas musela domů. Řekla jsem si tedy, že si zacvičím Kaylu. Jenže mě nějak neuspokojovala, tak jsem na těch prvních 7 minut začala cvičit i nějaké své cviky. Posilovala jsem asi 6 minut a řekla si, že to nemá cenu, tak jsem vstala a osprchovala jsem se. Řekla jsem si, že mám stejně tělocvik a večer chci jít cvičit. Co se ale nestalo? Zapomněla jsem si do školy vzít legíny, takže místo cvičení jsem 45 minut proseděla a povídala si... Večerní cvičení na TRX s BOSU mi naštěstí vyšlo a já se cítila skvěle, i když trochu zklamaně, že jsem nedokázala to, co ostatní ano. Podle mých chytrých hodinek jsem spálila 444 kcal.

V úterý jsem také chtěla běhat. Jenže bylo divné počasí - chvíli mrholilo, pak naprostej slejvák, pak zas nic a stále se to střídalo. Takže jsem skončila v centru na BOSU. Za tu hodinovou lekci jsem spálila 446 kcal, a to mi to přišlo mnohem jednodušší než pondělek. Nejen že jsme dělaly cardio, ale také jsme dost posilovali břicho, takže pekáč už je na cestě :D No a o zadku a stehnech ani nemluvím!

Na středu jsem si naplánovala opět běhání. Už je to trochu trapný, co? :D Jenže jsem byla tak nějak líná někam chodit a hlavně běhat v takové zimě! Když běhám venku v zimě, tak mě potom dost často bolí v krku a začnu být nemocná a přestanu minimálně na 14 dnů cvičit. Preventivně jsem se tomu tedy chtěla vyhnout. Nakonec jsem se odpoledne přemluvila k nějakému cvičení doma. Řekla jsem si, že musím zapracovat na svém břiše, takže jsem zkusila Jullian 6 week six-pack. Upřímně Vám říkám - pokud máte dobrou náladu, nekažte si jí tímhle videem :D Byla jsem fakt namotivovaná, že to chci zvládnout, ale nešlo to. Cvičila jsem 15 minut, po kterých jsem svého kamaráda zahltila zprávami s nadávkami :D Skončilo to tak, že za středu jsem snědla spoustu jídla a cvičením spálila pouze 97 kcal...

Tak jo. Už asi víte co následuje za větu... Na čtvrtek jsem si naplánovala běhání! :D Od šesti večer chodívám na pilates, tak jsem si řekla, že si před tím zkusím zaběhat, když jsem ve středu tak vyhořela. A co se dělo? Vůbec nic! :D Běhat jsem samozřejmě nešla. A na pilates jsem se také nedoplazila! Místo toho jsem ležela v posteli, koukala na PLL a jedla čokoládu z Itálie... Takže kolik jsem spálila? 0 kcal. :(

V pátek jsme jeli na chalupu.Takže mi bylo jasné, že běhání nestíhám a prostor na cvičení na chalupě bohužel nikde není. Nicméně sportovní oblečení a tepoměr jsem si sbalila.

V sobotu jsem se chtěla v sobotu chtěla vydat běhat, ale zjistila jsem, že na boty jsem tak nějak zapomněla a ve starých plátěnkách by to běhání v mokru a na kamínkách nebylo úplně ono :D Takže jsem se jen válela a užívala si odpočinku.

V neděli jsem konečně zase cvičila! Měla jsem zarezervovanou hodinu na TRX, kde jsem už párkrát byla a je to super! (i když potom ještě několik dnů cítím svaly i při zmáčknutí kliky :D) Spálila jsem krásných 498 kcal.


Tento článek měl být o tom, abych Vám ukázala, že je možné cvičit, i když má někdo spoustu výmluv. Jenže jak se pracovní týden blížil ke konci, já byla unavenější a unavenější. Takže vidíte, jak to ve čtvrtek dopadlo... Ale abyste si odnesli i něco pozitivního - vidíte, že v této patálii nejste sami. Na světě je spoustu lidí, kteří to zkoušejí a selhávají každou chvílí. A já jsem bohužel jedním z nich. Takže pokud jste na tom stejně, tak Vám držím palce a věřím, že příští týden bude lepší! :) Jakými sportovními aktivitami se rádi zabýváte? A zkusili jste někdy TRX nebo BOSU? :)
Držím palce, Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)