čtvrtek 17. března 2016

1. ROK


Dnes je to přesně rok, co jsem založila Cheerhood a začala na něj psát! No věříte tomu? A shodou náhod Vás také vítám u 70. příspěvku! Tenhle článek jsem nechtěla psát předem, abych psala opravdu ze srdce a jak se cítím, ale až po dvou hodinách, co jsem byla vzhůru, mi došlo, že už nastal onen den D. Pamatuju si, jak jsem přesně před rokem seděla ve škole na hodině informatiky a přemýšlela, jaký je ten správný název. V tu dobu jsem milovala blog Fresshion, tak jsem vymyslela název . Potom mi ale připadalo, že jí moc kopíruju, tak jsem "se" přejmenovala na Cheerhood. A od té doby, už rok, sem šťastně přispívám nejrůznější články nejrůznějších témat. 
A protože slavíme toto významné výročí, rozhodla jsem se a trochu vylepšila svou techniku (konkrétněji objektiv). Takže pokud Vám dnešní fotka přišla nějaká kvalitnější, měli jste pravdu. Mám z toho obrovskou radost, protože opravdu vidím rozdíl a mám už vyfoceno několik článků dopředu, tak doufám, že si všimnete změny a že kvalita ohromí i Vás. 

V tomto posledním odstavečku bych chtěla poděkovat všem, kteří sem pravidelně chodí a píší mi krásné potěšující komentáře. Je to pocit k nezaplacení! Děkuju Vám moc za všechno, co jste pro mě v posledním roce udělali. Doufám, že budete mít Cheerhood stále rádi (přinejmenším tak jako teď).
Mnoho lásky, Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)
P. S. Na fotce dávám pusu jednomu roku ♥

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)