úterý 22. března 2016

BABY COLORS

 Po dlouhé době přicházím opět s outfitem! Konečně jsme se s čupíkem dohodly, že se sejdeme, a to bychom nebyly my, kdybychom nic nenafotily. Naštěstí nám přálo i počasí a vznikly tyhle skvělé fotky. Co na ně říkáte?
V lednu jsem se rozšoupla a s Natkou jsme vyrazily na nákupy. Měla jsem určitou představu, co potřebuju - černé levné kalhoty, šedá háemková mikina, šedá šála z céáčka. A podívejte se, co mám na sobě. Všechno mi dokonale vyšlo, a teď musím vše jen doporučit! Kalhoty za 299 Kč jsou naprosto skvělá koupě. Zatím se nikde netrhají, ani neztrácejí barvu, a mají dostatečně vysoký pas. Tahle mikina za 399 Kč je asi osudová. Má pěknou barvu, je pohodlná, a pokud potřebujete zahřát, vykoná svou práci velice dobře. Jediné, co bych na ní zkritizovala, je to, že se dost vytahuje. Když jsem jí kupovala, byla kraťoučká a mnohem užší než na fotkách.

  |sunglasses - Elle|sweatshirt - H&M|jeans - H&M|shoes - Nike|bag - choies|
Snad se Vám outfit po tak dlouhé době líbí a uvidíme se zas za pár dnů! :) 
Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

2 komentáře :

Děkuju za každý komentář :)