pondělí 26. října 2015

AUTUMN. POPPY.

Myslím si, že na podzim nesmí blogerce chybět článek s tímto názvem, ať už je o čemkoliv. Můj je outfitový. Vyrazila jsem do Stromovky a fotily jsme na mé nejoblíbenější cestě. Tím, co mám na sobě jsem se nechala inspirovat jednou slečnou. Vlastně to není moc inspirace, protože tahle kombinace byla má oblíbená, i když jsem jí neznala. Nicméně mě inspirovala něčím jiným - mám ráda, jak bydlí, jaké má fotky a koneckonců se mi líbí i její oblečení. Řeč je o Poppy Deyes. Možná Vám to jméno něco říká. Je to sestra britského YouTubera Alfieho aka PointlessBlog. Před několika měsíci spustila svůj blog poppydeyes.com. Je to jeden z těch lidí, který Vás ovlivní, a ani nevíte jak moc. 
HLASUJTE PRO MĚ, PROSÍM, V BLOGERCE ROKU TADY.
|bunda - MANGO|mikina - ZARA|lacláče - H&M|boty - NIKE|šála - ZARA|
To je pro dnešní článek všechno. Doufám, že se Vám líbí atmosféra těchto fotek, jsem s nimi opravdu spokojená :) Příští pondělí už asi zase u jídla!
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)