úterý 16. června 2015

PLAYFUL

|triko - PRIMARK|mikina, kalhoty - H&M|boty - NEW BALLANCE|taška - CHOIES|
Zas pro Vás mám outfit. Během maturitního týdne /já vím, bylo to už před měsícem/ jsem našla čas a zašla s Terezkou na náplavku. Byla jsem s ní kdysi v kině na filmu Frozen a je tím stějně posedlá jako já, takže hned chtěla vidět tričko, které vy už moc dobře znáte z tohoto haulu. Vzala jsem tento outfit trochu hravě. Proto jsem si k Frozen triku oblékla kalhoty s laclem, které jsem našla ve slevách v H&M. Stály rovných 500 Kč. Jsou moc pohodlné. Nemusím řešit, že mi koukají kalhotky, holá záda atd. Jediné, co je dost otravné je materiál. Kdykoli si vezmu svetr, nachytají se na "lacláče" malé chuchvalečky a je to docela dost vidět. Stejně je to i s kalhotami z H&M. Musím mít tedy v kabelce malý váleček, který všechno odstraní. Nevěděla jsem, co si mám vzít za boty. Nakonec jsem se rozhodla pro ležérní tenisky od New Ballance. Mám je už nějakou dobu, možná na to i vypadají. Ráda měním tkaničky (černé×bílé). Přijde mi, že boty pak vypadají úplně jinak. Vše jsem doplnila svou novou taškou z Choies, kterou jste viděli v tomto haulu a v tomto outfitu. Je naprosto skvělá! Vejde se do ní všechno a vypadá líp než dobře. Paradoxem je, že v ní nemůžu nosit moc težké věci. Nyní jí nosím už asi měsíc a ucha se začínají trhat, což mě neskutečně mrzí! Doufám, že s tím babička dokáže něco provést...  Konečně také můžete poznat mé "pravé" vlasy (haircare)! Doufám, že se vám outfit líbí. Koupili jste se v poslední době něco hezkého v zahraničí? :)
Vaše Luci




 



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)