pondělí 24. července 2017

BURÁKOVÉ MÁSLO/Peanut butter



Žijeme v době, kdy se do jídelníčku mladých lidí dostává burákové máslo. Dříve u nás bylo k dostání těžko, jediné, co jsem vždy našla bylo to z Lidlu z amerického týdnu. Postupně se dostalo do jejich běžného sortimentu a dnes už lze velmi lehce sehnat např. na internetových stránkách ne jednoho fitness e - shopu. Já ale i přes tuto snadnou dostupnost vyčkávala, až si budu moct doma udělat své vlastní burákové máslo, ve kterém budou opravdu jen buráky plus mnou zvolené ingredience. 


ingredience/ingredients
300 g arašídů/300 g peanuts
1 lžíce medu/1 tbsp honey
2 lžičky kokosového oleje/2 tsps coconut oil

postup/process
Do mixéru nasypeme buráky, med a začneme mixovat.

V některých receptech jsem našla, že z buráků se po pár minutách uvolní olej, ale mně se to zatím ani jednou nestalo. Proto po 3 - 4 minutách mixování (bez přestávky) přidáme kokosový olej.

A opět mixujeme. Je na nás, jestli chceme v másle mít nějaké kousky, nebo ne.

Výsledné máslo skladuju v ledničce a ráda bych otestovala, jak dlouho vydrží, ale vždycky během týdne už není na čem testovat. :D

Můžeme s ním pomazat úplně cokoliv. Ja ho mám nejraději na toustech posypané ovocem nebo např. na TOMTO cuketovém chlebu.




INSTAGRAM         FACEBOOK               TUMBLR

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

1 komentář :

  1. Love your post dear ��
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář :)