neděle 29. ledna 2017

GATE

Tyhle fotky mám na zveřejnění připravené už asi týden, ale stále jsem nevěděla, co k nim mám napsat (vlastně to pořád nevím :D) Chtěla bych, aby si čtenář z každého mého článku něco odnesl. Posledních několik měsíců jsem přemýšlela, k čemu blog vlastně mám. Miluju to tady, protože i když není co fotit, tak si něco najdu a potom to sem dám. Foťák v ruce a fotky v editoru mě teď dělají asi nejšťastnější (mojí "fotografickou kariéru" můžete sledovat na mém novém Instagramu TADY). To mi ale k blogování nestačí. Chci tvořit něco, co je něčím zajímavé a z čeho se lidé budou inspirovat, nakopne je to k něčemu, zkrátka si něco odnesou.

Můj život je teď o soustředěnosti a spokojenosti. Hodně se toho od začátku školního roku změnilo a mám po několika letech čas jen na sebe. Poznávám, experimentuju a miluju. Miluju věci, které dělám. A o tom je teď můj život. Dělat to, co mě dělá šťastnou. A o tom by měl (alespoň z části) být život nás všech. Třeba si tenhle článek za rok přečtu (až budu na vejšce nebo chodit do opravdový práce) a řeknu si, jak jsem mohla být tak naivní, ale teď to tak cítím. 99%  svého času věnuju pouze třem věcem (dobře, já vím, je to víc věcí, něco zabírá také spánek a jídlo) - fitko, focení a kamarádi. Kdykoliv dělám jednu z těchto tří věcí, jsem šťastná, a nejkrásnější chvilky nastávají, když můžu spojit vše do jednoho. Co naplňuje vás?

A taky jsem se naučila, že vyjít ven z domova a podniknout něco spontánního není tak těžké. Stačí se obléct, vzít klíče a jsem ready. A tak vznikly tyhle fotky.

|coat - ANN CHRISTINE|sweatshirt - homemade|jeggins - MARKS&SPENCER|shoes - TOM'S HORSE|bag - homemade|scarf - LINDEX|
Tohle místo mě naprosto okouzlilo a to kolem něj chodím už přes 10 let. Nikdy jsem si nevšimla, jak krásné je. Jakmile jsem se odsud vrátila domů, skákaly mi v hlavě nápady, jak by se člověk s touto bránou/vchodem mohl fotogenicky vyhrát, takže jsem tam s foťákem rozhodně nebyla naposled! A to všechno díky skvělé Annie, která mě tenhle spot našla a odfotila mě na něm ♥ 

INSTAGRAM         FACEBOOK        TWITTER        TUMBLR

Mějte krásné pondělí a splňte si tento týden alespoň jedno vaše (tajné) přání!

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

2 komentáře :

Děkuju za každý komentář :)