sobota 10. září 2016

SMART LOOK

Po dlouhé době vás opět všechny zdravím! Vím, fitness diary nevycházely, ale připravuji jeden, který shrne vše, o co jste přišli. 

Minulý týden jsem konečně zase vyrazila fotit outfit. Kamarádka moc neumí s foťákem, takže bylo hodně fotek rozmazaných, ale já jsem spokojená. Vycvakla jsem i já jí, takže na konci článku se můžete těšit i na ní :) 

Viviannadoesmakeup (nyní The Anna Edit) mě už několik měsíců inspiruje vším, co dělá, vytváří, jak se obléká a o jejím bytě ani nemluvím... Proto jsem si pořídila tuhle košili, ze které mám obrovskou radost (dobře, z které košile bych neměla). Můžu jí vzít na sportovno s klasicky modrými džínami a doplnit teniskami nebo na elegantno jako v tomto příspěvku s černými kalhoty a balerínky. Jen bych ještě doplnila, jak vypadá, protože na fotkách to není tak do detailu vidět. Je celá proužkovaná a střídá se bílá a bledě modrá barva. 

Novou věcí je u mě v šatníku také taška (vlastně i ty černé kalhoty, ale nejsou ničím zvláštní). Kabelku jsem objevila na ZOOTu s 50% slevou. Chvíli jsem nad ní přemýšlela, jestli mi nebude vadit, že je takhle průhledná, ale nějak mě to neomezuje. Nosím ji pořád a dávám si do ní všechno! Zvladá dokonce i větší zátěž, ale to dělám jen výjimečně.

Boty
Typ těhle bot je pro mě naprostou nezbytností. Hodí se totiž úplně ke všemu. Nosím je buď takto s košilí nebo klidně jenom s basic trikem a mikinou. Ale jsou skvělým doplňkem, pokud jdete někam, kde potřebujete vypadat trochu elegantněji, tyhle boty váš smart look vždycky skvěle vyšperkují. Dříve jsem mívala světlé, béžové, které svojí barvou byly dost nepraktické a rychle se ušpinily, tak jsem si pořídila tyhle černé, které už mám několik let. Stály mě v Diechmannu něco okolo 500 Kč a koukala jsem, že tam mají zase nějaké podobné.

|shirt - LINDEX|trousers - ZARA|shoes - DEICHMANN|taška - ZOOT|

A nakonec ještě slibovaná A., díky které vznikl tenhle článek ♥ Strašně mě bavilo jí fotit a možná ji uvidíte ještě někdy.
Vaše Luci
 (Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

2 komentáře :

  1. V jednoduchosti je krása! Najviac ma zaujala tá čierna dierkovaná kabelka síce je originálna, ale keďže ja mám stále kabelku natrepanú vecami nevyzeralo by to dobre. :D

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jo, taky jsem se bála, že jí vůbec nevyužiju, protože vždycky tahám milion věcí, ale donutila mě k pořádnosti :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)