pondělí 15. srpna 2016

RECEPT: Zdravý falafel


Jeden z prvních receptů, které jsem nově vyzkoušela na své cestě byl zeleninový egyptský falafel. Z cizrnou moc kladný vztah nemám, jak už možná víte, takže jsem od toho nic neočekávala. Ale všichni víme, že je zdravá, takže je potřeba ji do jídelníčku občas zařadit. Navíc název "falafel" znají téměř všichni, ale jen málokdo ví, co to opravdu je. Příprava mi zabrala jen chviličku, tak si přečtěte, jak na to :)

Ingredience:
1 hrníček nabobtnalé cizrny
1/2 hrníčku nakrájené jarní cibulky
2 stroužky česneku
sůl, pepř, citronová šťáva

Postup:
Cizrnu jsem si dala namočit přes noc. Dopoledne jsem ji mixovala. Nemusíte úplně dohladka (s našim mixérem to ani nejde). Rozmixovanou směs jsem si přendala do mísy a k ní přidala nakrájenou letní cibulku, česnek a dochutila jsem solí, pepřem a šťávou z citronu. Smě jsem zamíchala a začala jsem tvarovat kuličky, které jsem dávala na plech. Falafel jsem dala do horkovzdušné trouby zhruba na 40 minut. Podávala jsem se sojanézou a vařenými bramboramy.
Dobrou chuť
Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)