pondělí 1. srpna 2016

Fitness diary #3|NOVÝ ZAČÁTEK



Jsem ráda, že konečně zase vytahuji tenhle formát článku. Na blogu se neobjevil několik měsíců. Možná protože jsem si v hlavně potřebovala vše urovnat. Bylo mi blbé, psát vám tady články, jak úspěšně zhubnout a změnit vaše stravovací návyky, když já sama vlastně nic nedokázala a pořád jsem se v tom plácala a nic se nedělo. Tak v mé hlavě nastala otázka, jestli bych poslouchala rady od holky, která o všem jen a pouze píše, ale na ní není vidět žádná změna.

Teď začínám znovu. S novou prací (a hlavně výplatou) jsem se rozhodla, že si to fitko konečně předplatím. Bolelo to, dát pryč takovej balík peněz, ale o to víc to beru vážně. Urovnala jsem si, o co mi jde a co chci. Chci se zbavit závislosti na sladkém, chci se přestat přejídat palačinkama k večeři a chci se naučit jíst tak, abych neměla hlad, začít pravidelně cvičit a cítit se skvěle. O hubnutí mi teď nejde.

Jak tedy začnu? Dala jsem si několik malých, snad snadno splnitelných cílů. A jejich plnění mě čeká už dnes. Je pondělí a ještě k tomu prvního, takže žádné výmluvy!
1. tři dny po sobě tento týden si nedám žádné sladkosti 
2. když budu mít chuť na sladké, nesníst to první, na co přijdu, ale napít se obyčejné vody
3. přemluvím se a půjdu do fitka alespoň 4× tento týden (dnes úspěšně za mnou)
4. budu dodržovat naplánovaný jídelníček
5. budu se snažit jíst pravidelně


A proč jsem se zase rozhodla psát na toto téma, když jsem stále nic nedokázala? Tentokrát na to jdu pomalu, takže věřím, že se mi alespoň něco povede. Budu psát každý týden shrnutí, v čem jsem se vylepšila a co mi naopak nešlo a stanovím si nové cíle na další týden. Chtěla bych, aby tyto fitness diary inspirovaly a motivovaly holky, které na tom jsou stejně jako já - hrozně moc se chtějí cítit dobře, mít pevnou vůli a žít zdravě, ale chuť na sladké je silnější. O to víc se tento týden budu snažit. Abych sama sobě i těmto holkám ukázala, že když se začne malými krůčky a stanovením reálných cílů, tak to jde. Začínala jsem už asi padesátkrát, jenže jsem si vždycky hned začala počítat kalorie a makra, což pro mé tělo byla moc velká změna. Teď nebudu nic počítat, jen se budu soustředit, abych jedla správné potraviny, střídmě a víc pila. 

Pokud máte také problémy začít a udržet si zdravý režim, neustále brouzdejte na stránkách, kde se snaží pomáhat lidem zhubnout. Já si nejvíce oblíbila Péťu z blogu blogbyp.blogspot.cz. Začala natáčet i videa, a pokud to opravdu chcete, tak tohle vás nakopne a pomůže vám to začít něco dělat a ne jen snít o vaší vysněné postavě.
Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)