sobota 30. dubna 2016

POSILOVÁNÍ A HUBNUTÍ ZÁROVEŇ

Ano! I tak to jde. Minulý týden jsem poprvé zkusila, jaké to je, chodit do fitka. A dost mě to chytlo! Od té doby tam trávím poměrně dost času a strašně si to užívám. Jde ale pouze o 14 denní zkušební program zadarmo, takže v neděli musím odevzdat členskou kartičku a třeba si koupit roční členství, které nevím, jestli je pro mě výhodné (mám teď o čem přemýšlet, ale myslím, že to zkusím).

Můj trénink je pravděpodobně podobný jako ostatních, kteří posilují a nechtějí se zranit. Začínám cardiem. Vím, že stačí třeba 15 - 20 minutek, ale já si užívám, že mi naskakují spálené kalorie a na stepperu nebo páse trávím klidně i 40 minut. Otázkou pro mě bylo, v jaké tepové frekvenci se pohybovat. Vím, že nejlepší by bylo HIIT, kdy tělo hubne tuky a zároveň neztrácí svaly, ale nabírá je. To jsem ale tak nějak zavrhla hned na začátku :D Takže jsem se obrátila na mou největší rádkyni (upřímně nevím, co bych bez naší tělocvikářky dělala) a zeptala jsem se jí, jestli má cenu pohybovat se v mé aerobní zóně (a nejet na plno), když potom posiluju a ona řekla, že se to vyplatí. Já byla ráda jak blecha, protože mi přijde, že když nic jiného na hubnutí nezabírá, tak správná tepovka to jistí.

Mým dalším trápením bylo, jak posilovat a při tom hubnout. Bála jsem se, že mi nohy a zadek budou nabývat. Proto jsem se znovu vyptala naší tělocvikářky. Je potřeba posilovat na malou zátěž (klidně bez žádné) a hodně opakování (třeba 3 série po 20 - 30 opakování), aby nás svaly pořádně pálily. Ve středu jsem to tak zkusila a snad poprvé mě bolely celé nohy (dokonce i zadek) a ne jenom vnitřní stehna.

Jestli to opravdu funguje, vám neřeknu, ale tuhle techniku mi potvrdilo několik lidí, dokonce i moje mamka, která si před asi 10 lety dělala trenérské kurzy, takže to bude ověřené! Vím, že jsem na Facebook psala, že vyjde článek o řeřiše, ale za pár dní odjíždím a nemělo cenu ji vysévat, protože by ji tu potom nikdo nejedl, tak snad se nezlobíte, že tento článek bude až za pár týdnů :) Mimochodem, v pondělí odjíždím, takže do 14 dnů se můžete těšit na první příval fotek z cest! Nechte se překvapit odkud budou :)
Mějte se hezky, Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)