sobota 19. března 2016

RECEPT: Pancakes

Je sobota, ráno máme spoustu času a chceme dělat něco, co nás baví, a při čem relaxujeme. Já začala dělat tyhle strašně dobré palačinko - lívance. Sesmolila jsem dohromady nějaké ingredience a vznikl ráj (alespoň tedy pro mě a mojí mamku). Opravdu mě překvapilo, jak dobrou snídani jsem udělala (trochu samochvály je potřeba :D ). Takže přicházím s receptem, kdybyste si nějakou pochoutku chtěli také uvařit.
INGREDIENCE
200 ml mléka
1 vejce
60 g (3 lžíce) rozemletých ovesných vloček
50 g špaldové mouky
trochu cukru/sirupu/medu
1 lžička skořice
2 lžičky chia semínek 

kokosový olej
bílý jogurt
ovoce

POSTUP
Nejdříve jsem v míse rozmíchala mléko s vajíčkem. Hned tento první krok udělejte pečlivě, aby Vám potom nezůstali cucky žloutku. Po té jsem začala přidávat vločky s moukou. Pokud chcete mít palačinky trochu sladké, můžete je něčím přisladit (nebo pokud jíte práškový protein, teď je ta pravá chvíle). Nakonec jsem přimíchala lžičku skořice a 2 lžičky chia semínek. Potom jsem začala smažit na kokosovém oleji. Těsto jsem nalévala malou naběračkou, vznikaly krásně malé palačinky. V průběhu smažení těsto promíchávejte, vločky se totiž usazují.
Mezi jednotlivé palačinky jsem mazala bílý jogurt a vkládala už i nějaké ovoce. Je opravdu jen na Vás, jestli mezi vrstvy chcete něco dát, nebo jestli vše přidáte až nakonec.
Pokud recept zkusíte, můžete posílat fotky na mail - luci.cheerhood@gmail.com - a psát, jak Vám chutnaly. Dobrou chuť!
Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

2 komentáře :

  1. Z vloček jsem tedy ještě palačinky nedělala, skvělý článek! Díky za tip.
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to zkoušela poprvé, byla to spíš vaječná omeleta s vločka (takže hnus :D ) Ty vločky se musí fakt pořádně rozemlít :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)