sobota 30. ledna 2016

ZDRAVÁ SVAČINA; Čokoládové chlebíčky


Dnes bych Vám chtěla předat jeden skvělý recept na rychlou, víceméně i zdravou a hlavně sladkou svačinu. Když jsem tenhle nápad viděla, okamžitě jsem si říkala, proč mě to nikdy nenapadlo. Je to tak jednoduché a dobré! Měli byste to také zkusit :)

Ingredience:
9 rýžových chlebíčků
120 - 150 g hořké čokolády
nasekané ořechy
sušené ovoce
kokos

Postup: 
Ve vodní lázni rozehřejeme čokoládu. Když je rozpuštěná, potřeme s ní chlebíčky, v jaké vrstvě chceme (já měla cca 150 g čokolády a mám tam té čokolády docela dost). Posypeme nasekanými oříšky, sušeným ovocem a třeba i kokosem. Pár hodin necháme chladnout v lednici a můžeme se do toho pustit! :) 

Chtěla bych se Vám omluvit za kvalitu a množství fotek, ale momentálně nemám žádný foťák (a ještě několik měsíců bohužel žádný mít nebudu). Snad Vám bude chutnat, dejte vědět :)
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)