pondělí 18. ledna 2016

LAZY&HAPPY WEEKEND (in pictures)

Pokud mě sledujete od úplných počátků (ať už tady nebo na Instagramu), možná jste si všimli, že jsem změnila prostředí. Zařizovali jsme kompletně nový pokojíček, a ještě sice není hotový, ale postupně dokupujeme nábytek a vždy mám obrovskou radost, že už jsme zase o kousek blíž k cíli. Tentokrát se jednalo o šuplíky, které, si myslím, všichni dobře znáte. Má je kde kdo a jsou dost populární. Já jsem si je vybrala, protože už asi 2 roky mám ty k psacímu stolu a ty vysoké jsou ze stejné řady, takže krásně ladí. Jediné, čeho jsme si nevšimli, je hloubka. Jak můžete sami vidět na obrazcích, neladí k sobě rozměrama, takže pokud nad nimi někdo uvažujete jako doplněk k těm stolním, tak bacha na to :) A teď se chci konečně dostat k tomu, co jsem dělala. Složila jsem je už v týdnu (taky Vás baví skládat věci z Ikey? :D ) a na sobotu a neděli zbyl úkol, zbavit se nepořádku, který jsem srovnala do nich. Hned po zdravém nákupu jsem se do toho pustila a všechno jsem stihla během soboty, krásně jsem si uklidila pokoj a až bude úplně hotový, ukážu Vám nějaké detaily. Neděli jsem začala novým cvičením. Je z časopisu Dieta (leden 2016). Slibuje o velikost menší postavu za 4 týdny, tak jsem na to zvědavá :) K snídani jsem si udělala palačinky (30 g celozrnné pšeničné mouky, 100 ml mléka, 1 vejce) s jahodami a mangem. Odpoledne jsem si zasadila řeřichu, abych měla něco čerstvého na pečivo a večer jsem upekla sušenky od Kitchenette. Když jsem měla chvilku času, tak jsem se tak různě povalovala. Jo a nesmím zapomenout, že jsem snad poprvé v životě cvičila jógu! Našla jsem dvaceti minutové video pro začátečníky, které krásně protáhne a cítíte se opravdu skvěle! Pokud by někdo z Vás chtěl vyzkoušet, odkaz ZDE. Den jsem zakončila připravováním jídla na další den podle jidelníčku od P. Havlíčka a P. Lamschové.



Co jste dělali o víkendu Vy? :)
Nezapomeňte se mě ptát na otázky, na které byste chtěli odpověď, do komentářů nebo na mail! :)
Vaše Luci

1 komentář :

Děkuju za každý komentář :)