pondělí 16. listopadu 2015

MUSIC NEWS

Dnešní článek měl být původně úplně jiný. Chtěla jsem Vás už pomalu naladit na vlnu Vánoc společně s typy na dárky... Bohužel, to nevyšlo. Přicházím tedy s něčím jiným. Přijde mi, že v poslední době vychází spoustu nových alb od interpretů, které mám ráda. V tomhle článku bych Vám chtěla dát pár typů, co si poslechnout a na co se těšit.
První album, o kterém budu mluvit, nevyšlo v listopadu, ale už v září. Jmenuje se Honeymoon a je od Lany Del Rey. Po předchozím Ultraviolence, což mě moc nezaujalo, konečně přišlo zase něco, co mě baví. Písničky nemám ještě moc oposlouchané, ale po vydání singlu High by the beach je na dlouhou dobu rozhodnuto, o tom nejlepším na tomto albu.  

Druhé album bylo vydáno 30. října. Jedná se o jednu z mých nejoblíbenějších skupin The neighbourhood a album Wiped out. Slyšela jsem ho zatím pouze jednou, protože jsem o něm do nedávna nevěděla. Pokud si ho poslechnete (je dostupné na Spotify), nelekněte se hned na žačátku, že Vám nefungují reproduktory/sluchátka.

Tohle album vyšlo zhruba před týdnem. Jedná se o Delirium od Ellie Goulding. Upřímně, myslela jsem, že si na něj musím ještě pár dní počkat, ale při psaní tohohle článku jsem zjistila pravdu. Můžete z něj znát písničky On my mind a Army. Mimochodem, pokud máte Ellie rádi, 30. 1. 2016 bude mít koncert v pražské O2 areně. 

Poslední a čtvrté album, na které se můžeme těšit je od české interpretky Kláry Vytiskové. Spousta z Vás ji může znát z poroty Superstar, což si myslim, že ji hodně zviditelnilo. 27. 11. 2015 vydává své album s názvem Home. Myslím, že se máme na co těšit!

Poslucháte něco z toho, co jsem dnes zmínila? A jak se těšíte na Klářinu desku? :)
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)