pondělí 30. listopadu 2015

! 50 !


DOSÁHLI JSME PADESÁTI PŘÍSPĚVKŮ!
Vím, že spoustu lidí slaví, když dosáhne určitého počtu odběratelů, ale já si řekla, proč neoslavit i příspěvky? Děkuju všem, kteří si čtou mé články a těm, kteří se tímto prokousají až do konce :)

Za těch uplynulých padesát příspěvků bych Vám chtěla poděkovat za všechny milé komentáře, zobrazení a hlavně ODEBÍRÁNÍ Cheerhoodu. Teď budu znít jako téměř každá blogerka/youtuberka, ale každé Vaše shlédnutí blogu mi dělá velkou radost. Vím, že články nepřidávám zrovna nejčastěji, a o to více si vážím Vašeho zájmu. Ale od nějakého mezníku, až budu připravená, by to mohlo být třeba jinak. O tom, proč jsem zas až tolik článků nemohla fotit, se určitě dozvíte v jednom z příštích článků a o outfitových přispěvcích jsem už jednou psala. Není možné, abychom se s mým čupíkem viděly každý týden, protože toho máme spoustu do školy a jiné mimoškolní aktivity. Nicméně, teď mám vše naplánované až do ledna, takže se můžete těšit na pravidelné pondělní články a v budoucnu na příspěvky dvakrát týdně, aby vše vzkvétalo - jak počet článků, tak komentářů od Vás a hlavně odběratelů.

V poslední době mě hodně inspiroval pořad Fashion Bloggers, který vysílá televizní stanice E!. Je o pěti blogerkách z Austrálie, díky kterým jsem se začala více zajímat o focení a plánuji vylepšit své dovednosti a trochu vylepšit své vybavení. Jelikož mě za několik málo měsíců čekají osmnáctiny, plánuji toho opravdu hodně a tak nějak doufám, že se mi vše podaří a že se Vám vše bude líbit! Bude to ale chvíli trvat. :(
Chtěla bych také udělat první Q&A. Snažila jsem se o tom na mém úplně prvním blogu před několika lety, ale nějak to nedopadlo, tak bych to chtěla zkusit znovu a lépe. Máte na mě nějakou otázku? Můžete se mě ode dneška ptát na mailu luci.cheerhood@gmail.com a já Vám odpovím v blogovém narozeninovém příspěvku v březnu. Někomu může přijít vtipné, že s dotazy začínám už teď, ale když mám 10 odběratelů, tak nepředpokládám, že se otázky pohrnou jako nějakým slavným internetovým celebritám. Dělám to hlavně kvůli tomu, aby tady byla hezčí a přátelská atmosféra.

Tímto příspěvkem bych chtěla poděkovat hlavně mým deseti milým odběratelům, moc si vás vážím!

Děkuji za vše, Vaše Luci    

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)