pondělí 14. září 2015

A LOT OF GARDENING (Wknd in pictures)

Středeční článek jsem nějak nezvládla, tak aspoň přispívám dnes. Možná jsem to přecenila a budu publikovat jen v neděli...
Tento týden jsem našla jednu milou a inspirativní YouTuberku. Jmenuje se Rachel Talbott a na její videa se můžete podívat tady. Pokaždé, když objevím nějakého nového člověka, ať už na YouTube nebo na blogu, na nějakou chvíli mě ovlivní. Rachel má super praktické nápady a díky ní jsem si tenhle víkend na chalupě celkem užila. Zasázely jsme s mámou nové kytičky, ostříhala jsem zbytky levandule na vonné pytlíčky (při čemž mě napadla série článků na příští rok, až bude levandulové období) a spoustu dalších věcí, které se týkají zahradničení.
Co jste dělali tenhle víkend Vy? :)
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)