čtvrtek 9. července 2015

TOPSHOP SHOES

Konečně jsem zapracovala na množství fotek a mám z tohoto focení velkou radost. Také jsem nadšená z těchto bot. Na začátku července jsem s kamarádkou vyrazila po slevách (v domnění, že se budeme jen koukat a koupíme sandálky za 300 max.) Kdo znáte Topshop, víte, že tyhle boty 300 Kč stát nemohly. Byly za 700 Kč, ale i to je skvělé, protože byly zlevněné z 2 299 Kč! Měli tyto hnědé a pár černých. Jsem ráda, že ty černé mi neslušely, jinak bych tam asi strávila celý den... Botky jsem doplnila sukní z H&M a halenkou ze sekáče. Opět jsem sáhla po mé (stále oblíbené) holografické tašce a vintage slunečních brýlích, které jsem konečně nechala spravit.
|halenka - 2nd hand|sukně - H&M|boty - TOPSHOP|brýle - vintage|taška - CHOIES|





Pamatujete, jak jsem postovala fotku staré Retriky a slibovala, že Vám ukážu fotky? Včera jsem byla vyvolat film a bohužel vyšla jen jedna fotka a ještě k tomu nebyla nic moc, takže jsem koupila nový film a uvidíme příště! Beru teď foťák do Řecka, tak jsem na to zvědavá.






 


Užívejte si prázdniny, pořádně odpočívejte a dělejte vše, co jste přes rok nestihli! Těším se na Vás příště s fotkami z Řecka :) Kam jste letos vyrazili vy? :)
Vaše Luci

2 komentáře :

  1. Nemůžu si pomoc, ale ta taška mi přijde jak z vesmíru nebo koncertu Lady Gaga :D jinak ta sukně s halenkou je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář :)