pátek 8. května 2015

TRAVEL ESSENTIALS (bus)

Konečně přidávám první článek do kategorie TRAVEL! Právě teď balím na svou týdenní cestu mimo republiku. Konečně vám prozradím, kam jedu. Účastním se školního výletu do Paříže a okolí Playmouthu. Nikdy jsem ještě v Paříži nebyla a ve Velké Británii jen jednou v Londýně a jeho blízkosti. Ze všeho vás samozřejmě čekají fotky, mé pocity a dojmy... Dneska mám pro vás tedy připravené, co si balím s sebou do autobusu, kde budeme nocovat a s čím si budu muset vystačit na výletě po Paříži. S tímto článkem jsem si trochu vyhrála, snad se vám bude líbit :)


Vše si balím do poměrně nového batohu z obchodu 23:55. V nabídce už bohužel není. Až se vrátím, musím ho dát reklamovat, protože se mi uvolnil takový cvoček, který drží jednu stranu loga. Jinak musím říct, že batoh je opravdu prostorný a vejde se do něj hodně. Jako velkou výhodu beru kapsu na notebook, kam se vejde můj 15 6 palcový notebook :) Teď vám ukážu, co všechno si do něj na ty dva dny balím a i nějaké mé oblíbené věci na cestování.
Kosmetická taštička
Do kosmetické taštičky si balím samé základní věci. Asi vidíte, že šampony jsou v malých nádobkách, které jsou velkými pomocníky při cestování a můžete je sehnat v Sephoře. Nevidíte, protože jsem je při vyplachování praskla. S čím ale opravdu ráda cestuju, jsou ty odličovací tampónky. Nemusíte se starat o žádné odličovací vody, mléka, ani vatu. Vezmete krabičku a jdete.
kartáček na zuby  pasta na zuby  odličovací tamponky  šampon na vlasy  kondicionér  olej na vlasy  sprchový gel  antiperspirant   krém na obličej  suchý šampon  lak


Kosmetická taštička no. 2
Kosmetická taštička číslo 2 je na líčení. Moc se nelíčím a proto je vybavena velmi skromně a nepotřebuje více komentovat.
řasenka  kleštičky na řasy  rtěnka  štěteček na rtěnku  štěteček na obočí  pilník hřeben
 


Batoh (kapsička)
Malé kapsičky na batohech jsou dost praktické. Většinou tam mám kapesníčky a samé takovéhle drobnosti, které člověk potřebuje neustále po ruce. Občas se divím, co všechno se tam vejde.
papírové kapesníky  balzám na rty  žvýkačky  Halls  vlhké kapesníčky


Batoh
Konečně se přesouváme k hlavní části batohu. Sem samozřejmě patří obě kosmetické taštičky.A sputstu dalších věcí. Jak se vám líbí můj DIY sešítek? :)
kosmetická taštička  nabíječka na mobil  plyšák  kosmetická taštička no. 2  foťák  peněženka  sluchátka  nabíječka na foťák  psací potřeby  blok  deka  karty do foťáku  kniha


Napište mi 3 věci bez kterých byste se neobešli! Za mě by to byl asi krém na obličej, žvýkačky, nebo halls a pravděpodobně olej na vlasy. DĚKUJU MOC ZA POZITIVNÍ OHLASY NA MINULÝ ČLÁNEK!! Teď už ale musím jít, tak si užijte zbytek dnešního volného dne a na nový článek se těšte zase příští pátek! :)
Luci 

1 komentář :

  1. Super! Těším se na fotky z Paříže. Taky jsem tam měla jet se školou ale bohužel naše paní ředitelka usoudila, že to není bezpečné:-(
    Začala jsem sledovat tvůj blog a byla bych ráda, kdyby ses i ty stala mým pravidelným čtenářem:-)
    www.cathyvita.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář :)