pátek 29. května 2015

PARIS 2015

Tak je to tu! Pokud čtete mé články, víte, že jsem odjela na týden pryč z Česka. Byla jsem jeden den v Paříži a zbytek v Anglii. Příští týden se můžete těšit na články i mimo můj rozvrh. Nechci dělat každý den v cizině jako samostatný článek, ale třeba dva dny spojím, ještě nevím, jak to udělám. Dnes se budeme zajímat pouze o Paříž.




V sobotu ráno jsme se dostali do Paříže. Vystoupili jsme přímo naproti Eiffelově věži u Palais de Chaillot a postupně sešli pod věž, kde jsme čekali na lístky a výtah nahoru. Koupili jsme si vstupenky až do třetího - nejvyššího patra.

Palais de Chaillot





Vstupenka na věž


Vítězný oblouk


Prosklená podlaha v prvním patře

fronty na věž

Když jsme sešli z Eiffelovy věže, pokračovali jsme podél řeky na okružní jízdu lodičkou po Seině.







Po lodičce jsme šli přes Tuilerijské zahrady ke katedrále Notre Dame. Tady se mi už bohužel vybil foťák, takže jsem stihla jen jednu fotku. Po katedrále jsme metrem přejeli k bazilice Sacre - coéur, kde bylo spoustu lidí.

V dálce - obelisk a Vítězný oblouk


Louvre

Obelisk a Notre Dame

Sacre coéur

Počasí se nám povedlo a jsem nadšená, že jsem tam mohla být. Ty stavby jsou opravdu nádherné. Byl to velmi vyčerpávající den. Pokud se do Paříže podívám někdy příště, ráda bych zašla do galerie Louvre a k Vítěznému oblouku. Byli jste někdy v Paříži? Co se vám líbilo nejvíc? Už v pondělí se můžete těšit na fotky z bájného místo Stonehenge :)
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)