úterý 17. března 2015

WELCOME

Asi nejhorší věc, když si zakládáte nový blog, je vymyšlení perfektně sedícího názvu. Je to ale zároveň to nejlepší. Čeká vás pod touto novou identitou spoustu zážitků a bude to váš druhý život. Je jen na vás, co si vymyslíte. Je to ale ta nekonečná svoboda, se kterou se člověk nesnadno popere. Když už konečně vymyslíte skvělý název, blogspot vám napíše "Tato blogová adresa bohužel není k dispozici" Napadlo mě spoustu názvů, od nejjednoduššího "Luci" až po různé zkomoleniny mého jména. Číslice jsem ovšem přidávat nechtěla, přišlo mi to takové nepřitažlivé. Nakonec jsem tedy dospěla k tomu, co vidíte. Možná slovou CHEERSHION potřebuje vysvětlení, nemám pravdu? Dlouhou dobu jsem přemýšlela, jak zkombinovat slovo cheer. Chtěla bych totiž, aby vám tento blog přinášel radost a cítili jste se tu jako doma. K inspiraci mi posloužil blog fresshion.com. Sice nevím, jak vznikl Rebečin název, ale můj spojením slov cheer a fashion. Z toho můžete jednoduše usoudit, jaké články vás tu čekají...

Proč jsem se rozhodla psát blog? Na to je jednoduchá odpověď. Už ani nevím kdy, ale svůj vlastní blog jsem už jednou měla. Poté jsem se spojila se svou nejlepší kamarádkou a vytvořily jsme si stránku dohromady. Jsem za tu zkušenost ráda a necitíla jsem se nějak omezeně, mohla jsem přidávat a dělat, co jsem jen chtěla, ale když máte váš vlastní blog je to takový jiný pocit, který jsem chtěla znovu zažít. Dále píšu, protože mě baví psát. Ráda také získávám inspiraci od ostatních a na tvoření něčeho vlastního zkrátka něco je...

Chtěla bych psát články alespoň jednou týdně. Bohužel vám ale musím předem říct, že jsem jedna z těch holek, co nedodržuje, co  si ustanoví. Pevně ale doufám, že tento blog mi několik let vydrží, takže se nemusíte bát, že bych třeba rok nic nepřidala. Mám nějaké plány, ty jsou ale až za dlouho a na 99% vyjdou, to vám můžu s jistotou říct už teď. Tentokrát přidávám bez foto, ale už příští týden se můžete těšit na nějaký outfit či random fotky, abyste se trochu více seznámili s tím, koho vlastně sledujete.


Těším se na každého človíčka, co sem zabloudí! Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)