čtvrtek 17. prosince 2015

JAK BÝT ŠŤASTNĚJŠÍ aka Tumblr mi změnil život

V období zimy, kdy se pozdě rozednívá a brzy stmívá, zřejmě spoustu z nás zápasí s krátkodobými depresemi. Občas je to horší, občas je to lepší. Jak být šťastnějšími a co dělat, když se cítíme mizerně, ať už je jakékoliv roční období? Někomu pomůže zachumlat se do postele, jinému zas pomazlit se se svou polovičkou. Já mám ale jiný typ!

Nevím už přesně kdy, ale zhruba před třemi lety jsem se připojila na Tumblr. Nikdy jsem nechápala, co s tím všichni tak mají, navíc jsem to neuměla ani ovládat. Potom jsem ale začala mít potřebu, vytvořit si nějaký svůj vlastní prostor, který se mi bude líbit a který mě bude inspirovat každý den, když se na něj podívám. Něco, co pro mě bude dokonalé. Postupně jsem začala reblogovat a srdíčkovat obrázky, až je z toho něco, s čím jsem opravdu spokojená. Vždy, když mám špatnou náladu a něco mě dostane na dno, jdu na svojí Tumblr stránku, prohlédnu si jí a hned se cítím lépe. Je to pro mě obrovská inspirace. Obrázky obsahují to, jak bych se chtěla oblékat, jak bych chtěla bydlet a jaký by měl zkrátka být můj život podle idejí. 
Takže teď hned všeho nechte a založte si Tumblr, kliknutím na TENTO ODKAZ. Vše co potřebujete, je název, heslo a začít někoho sledovat. Do vyhledávače můžete napsat třeba nějakou zemi, kterou byste chtěli navštívit. Fotku, která se Vám bude nejvíce líbit, reblognete, podíváte se na profil člověka, od kterého je, a možná budete sledovat prvního :)
Přidávám také odkaz na svůj Tumblr - lusibas.tumblr.com. Pokud už někdo máte svůj profil, dejte mi prosím do komentářů odkaz, ráda se nechám inspirovat svými čtenáři! :)
 Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)